tisdag 13 maj 2008

Fortfarande inte så mycket att skriva

Här just nu hamnat i en fas med fullständig idé torka. Har faktiskt inget vettigt att skriva.

Jag var på bio med Jessica igår. Var på VARG. Den var faktiskt bra. Inte super duper bra, men helt okej bra. Den var värd pengarna helt klart. Så den tycker jag att ni skall se. Det är ju med Stormare och sen är den ju faktiskt inspelad i Jämtland.

På torsdag kväll åker jag till Sthlm. Ska bli så kul. Ska träffa syrran och lilla Tilda. Sen blir det för hoppningsvis en träff med broder oxå. Och ett stort måste är att träffa Knota!
Jag pratade med honom i måndags och sa att jag viile ha champagne och jordgubbar doppade i choklad när jag kom ner, men då skrattade han bara åt mig...men vi kom fram till att han skulle få äran att pilla mig i håret. För det är så skönt och det gör han bra. Att bara ligga i soffan och ha en som leker med håret det är avslappnande det. På tal om honom, det är en av de viktigaste i mitt liv. Vad skulle jag göra utan honom? Att ha en bra kompis det är viktigt!

Hmmm....har jag något meeer att berätta?? Jo måste bara säga att jag hafft lite utfrågning om den nya på HK. Skrev ett mail att han var tvungen att berätta lite om sig själv. Så nu vet jag lite om den personen jag mailar om dagarna. Och han fick lite info han oxå. Det blev nästan som en kontaktannons...hahah, men det är det verkligen inte.






Tänker på dig .....

Inga kommentarer: