torsdag 5 januari 2012

Kom inte hem fören vid 23 idag. Så det har inte blivit något packande idag! Åkte hem till kusinen och hans fru direkt efter jobbet! Satt å pratade en hel del, jag å Lisse pratade ju mest om bebisar, föräldrapenning och förlossningar mm.
Åt även middag där, blev tacos, så himla gott! Tack för det trevliga sällskapet! Hoppas ni får lägenheten så vi blir "grannar".

Jobbet har väl gått ganska så bra idag. Det ringde på bra nog och var lite stressigt ett tag, men så fort man lärt sig lite mer och kommit in i allt mer så kommer det nog att kännas bättre.

Nu ska jag se om jag kan ta å packa ner någon kartong till innan det blir sängen. Men det får inte bli lika sent som igår...Var så trött imorse. Försov mig...så det var tur att grannen ringde å väckte mig. Satt ju å kollade hockeyn igår samtidigt som jag packade lite.

Nä dags att få ihop en kartong innan det blir sängen!

Inga kommentarer: