torsdag 26 januari 2012

Jobb

Idag har Tuva äntligen fått gått på dagis och lekt med barnen och jag har fått jobbat och umgåtts med lite äldre barn ;)
Var riktigt trevligt på jobbet ändå, även om jag är fruktansvärt trött på att sitta back up på danska linan. Men det går ju det med. Jag förstår iaf nästan alla. Är en bråkdel som har en lite väl grötig danska.
Imorgon ska vi jobba 8-17 vilket är skönt och jag kommer även att få jobba 8-17 var tredje vecka. Det ska bli bra! Äntligen säger jag bara. Så jag hoppas att jag kommer göra hyfsat ifrån mig under mail veckorna :)

Efter jobbet blev det hem å fixa mat, bada lillan och busa lite. Vid 19.30 var hon så trött att hon somnade direkt jag la ner henne. Jag själv satte mig då å kollade på halv 8 hos mig och sedan blev det att betala räkningar...alltid lika deprimerande. Men tyvärr ett måste. Har väl även rotat runt här hemma lite, diskat oh allt sånt som bara är tråkigt.
Har även pratat med den bästa i telefon, och det var inte så tokigt. Å imorgon är det äntligen fredag :) Både jag och Tuva längtar! Ska mysa riktigt ordentligt hela helgen och ta vara på varje minut.
Nu ska jag ta å fixa det sista innan läggdags.

Sov så gott!

Inga kommentarer: