söndag 8 januari 2012

Helgen har passerat och jag kanske inte packade så mycket som jag borde. Men det blev ändå en hel del.
Annars så har helgen spenderats med att kolla på lite hockey, ätit go mat med Lisse, Jörgen å Patrik. Spelat TP å insett att jag kanske inte är så himla korkad ändå. Lite barngeni som gjordes på 80 talet någon gång och kikat film. Det har iaf varit en väldigt trevlig helg!
Men idag var det dagen jag väntat på ett tag, min lilla prinsessa kom äntligen hem! Tyckte att hon blivit riktigt stor under de här dagarna hon vart borta, och en massa nya ord har hon lärt sig också. Mammas älskling!
Idag har vi bara myst och lekt. På förmiddagen var Madde och Amina här, även Marie, Ida och Liam kom över. Tuva tynade Liam lite men skulle samtidigt vara go å pussas!
Efter middagen satt jag å Tuva bara å myste å busade i soffan, men hon var rätt så trött så vid 19.15 så var det godnatt och hon somnade fort.

Jag ska väl själv ta å sova lite, så man orkar upp på jobbet imorgon. Har ju inte blivit så mycket sömn i helgen så man har kanske lite att ta igen.

Men nu börjar lilla fröken att höra av sig där inne från sängen, så det kanske är lika bra att jag gör henne sällskap där inne.

Inga kommentarer: