fredag 10 juni 2011

Tuva och jag var ner på Sandtjärn en sväng idag, Tuva doppade fötterna i vattnet och tyckte det var skoj. Nu lär man få ta sig i kragen och försöka släppa tanken på att inte visa sig i badkläder pga mammahullet, för jag lär ju gå ner med Tuva och bada lite i sommar eftersom hon tyckte det var kul.

Var även till Marie och barnen på lite fika för att fira att barnen fått sommarlov. Blev god tårta och goda kakor som Marie gjort! Varför kan inte jag vara lika bra på att baka för?!

Till middagen blev det grillning med Madde, Emilia och barnen. Mysigt! Efter middagen och lite stök så gick Madde och Emilia, så nu sitter jag här själv i soffan och barnen sover så sött inne i sovrummet. Lilla Minis ska ju sova över! Hoppas att det går bra!
Till sällskap här i soffan har jag en stor skål godis och cola, så det är bara ett trevligt sällskap av någon vuxen som fattas ;)

Vad ska man hitta på imorgon då? Någon som har ett förslag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag å Colin tänkte hälsa på syster imorgon så du kan väl titta förbi också på en fika :) kram Jessica