torsdag 9 juni 2011

Igår var vi på BVC och träffade lite andra barn. Tuva blev även mätt och vägd. Hon är nu 69cm och väger 7850g. Hon börjar bli stor nu min lilla sessa.
Efter BVC var det dags för mig att gå till LAB och ta prover. Fan mina armar börjar närma sig nålsdynor nu. Jag blir ju så blå när de tar sprutor plus att jag är svår att ta på. Igår tog de tre stick innan de fick något blod.
Fick kallelsen till en ny röntgen idag, så den 20e blir det att åka till östersund igen. Hoppas att mamma å pappa kan vara barnvakt. Sen måste jag även ha skjuts dit, kan inte köra själv då det stod att jag skulle få något medel som gjorde att det syndes mer på röntgen, och av det medlet så försämras synen, det skulle hålla i sig i ca 4 timmar.

Idag har min faster och min pappas moster vart här och hälsat på mig. Så nu vet de ju vart jag bor iaf ;) Drack lite kaffe å surrade lite. Sen har det inte hänt så mycket. Tuva åkte precis med moffen till Hogdal. Hon ska vila upp sig från mamma lite ;) Närå, jag kommer att åka efter henne redan ikväll. Så jag ser henne om någon timma igen. Så vad ska jag göra nu då? Var ju inte beredd på att bli barnfri i några timmar... Kanske ta igen lite sömn? Eller passa på att städa? Nja vi får se...

Inga kommentarer: