tisdag 28 juni 2011

Oj, nu var det längesedan jag var in här och skrev. Har ju hänt lite sen sist! Här är ett litet urval om vad som hänt sen sist

* Tuva har lärt sig sitta helt utan stöd :) Mammas duktiga tjej!
* Jag har vart på MRT, å väntar fortfarande på svar
* Gjort sista Zumba passet för sommaren, men kommer nog att göra lite zumba här hemma.
* Midsommarfirande i Örebro!
* Träffat mina mostrar

Ja det var ett litet urval, men orkar inte skriva om allt!

Idag har jag faktiskt vart ganska duktig måste jag få säga. Jag har rensat mellan plattorna där utemöbeln står...det var ett jävla slav göra, men nu är det gjort, bara lite finputsning kvar.. Sen var jag och Tuva på jobbet och hälsade på. Kul att gå dit ibland, och jag skäms inte för att säga att jag längtar tillbaka :) Synd bara att mitt "jobb" försvinner och att jag kommer hamna på ett nytt konto.
Efter det gick vi på konsum och handlade. Det blev en hel del mat och jag blev en hel del fattigare. Kan inte fatta att det ska vara så dyrt med mat här i denna lilla håla. Man skulle ha haft typ willys eller liknande här omkring..
Väl hemma igen så hade klockan blivit nästan 16.30, så då blev det middag för Tuva, sen blev det lite lek ute i det fina vädret. Vid 18.40 kunde jag inte hålla Tuva vaken längre så då fick hon gå å lägga sig med välling flaskan. Men hon somnade innan hon hann dricka upp allt. När hon väl somnat var det dags för mig att få i mig lite mat. Fixade tacos som jag åt ute!

Imorgon är planen att vara ute så mycket som möjligt, skulle ju bli kanonväder! Så bäst att passa på. Någon som vill gå en promenad imorgon kanske? Borde ju rensa bland Tuvas kläder, men det får bli när det blir sämre väder. Har hela sovrummet med en massa högar med kläder, en del ska in i bbyrån å annat skall läggas undan. MÅSTE TA TAG I DET SNART!!

Nä nu blir det till att lägga sig för min del.


Inga kommentarer: