måndag 6 juni 2011

Idag har vi varit på gammelgården och firat nationaldagen! Tuva fick ett fint smycke och blommor. Alla nyfödda får ett sådant smycke av kommunen. Ska försöka fixa upp en bild på det senare.

Det var super härligt väder och solen värmde härligt, har iaf blivit rejält röd på axlarna, så det lär svida gott sen men jag har hvitvask som hjälper mot klådan. Är väl mest tänkt till barn, men fungerar nog på mig också :)
På gammelgården blev det även fika och en massa surr med folk. Efter det så gick vi å spanade in det nya fiket. Där var det riktigt gott och billigt!

Har faktiskt inte hunnit med så mycket mer idag, men det har vart skönt med en riktig ute dag. Finns även bilder på sveg.se när lilla Tuva får sitt smycke :)

Nu ska jag sätta mig i min nya soffa och kolla på tv resten av kvällen!

Inga kommentarer: