tisdag 17 augusti 2010

Vet inte om jag har fått tillbaka lusten för bloggandet...men jag ska skriva ner några rader iaf.

I helgen var jag nere i Sthlm med familjen på bröllop. Det var ett riktigt sagobröllop mellan min kusin och hennes man. Det var en otroli dag och kväll. Det var så vackert och bröllopsfesten var trevlig. God mat och mycket trevligt folk. Vi kom väl inte hem till min bror förrä vid 4 på morgonen, och då var jag rätt trött kan jag lova. Men ack Cicci och Jimmie för en underbar lördag!

Annars så är det väl rätt mycket som snurrar runt hjärnan just nu, men jag hoppas att allt löser sig.

Var till BM igår, allt såg bra ut och bebise hade fina hjärtljud och växer som hon ska. Var även på föräldragrupp idag. Men jag vet inte om det är så mycket för mig. Så jag tror jag ska skippa den, men jag har inte bestämmt mig än.

Nä nu ska jag bädda ner mig i soffan framför en film på 3an.

Inga kommentarer: