torsdag 19 augusti 2010

Idag efter jobbet har jag storstädat i köket och i hallen. Det behövdes verkligen. Imorgon blir det vardagsrummet och matrummet. Det ska verkligen få en rejäl omgång. Eftersom att Dina har löpt, eller gör väl fortfarande det, men ytterst lite så ska jag se till att skura upp rejält. Köket blev iaf jätte fint, så nu hoppas jag att det kan få vara så ett tag.

Jag har även vart å hälsat på syster och lilla Amina. Där var det en massa folk, men det var bara trevligt.

Har även hunnit med en sväng på Ica och handlat lite mat till imorgon och lite frukost saker, samt lite mat till Dina. Så nog har jag vart kreativ allt.

Nu sitter jag och tittar på extrema samlare på tv, det är så tragiskt. Tänk på alla dessa små djur de hittar överallt, är så tårarna bränner i ögonen på en.

NÄ nu blir det att borsta tänderna och sen god natt.

Inga kommentarer: