torsdag 5 augusti 2010

Igår var jag i Hogdal hela dagen. Träffade Jessica vilket var väldigt trevligt. Åt en jätte god jordgubbspaj och drack kaffe och pratade massor.
Sen blev det hem till mamma och pappa och umgås lite. Fick jättegod middag som bestod av hemmagjorda köttfärsbiffar, potatis och sås. De var super gott och jag åt verkligen massor.
Efter middagen kom Anna och hälsade på. Det var verkligen hur länge sedan som helst som vi umgicks. Nu får vi inte låta det gå allt för länge innan vi ses igen.

Kenneth var här hemma hela dagen och fixade. Men han råkade även skära sig i fingret å illa att det blev ett besök på akuten här i Sveg. Det resulterade i 8 stygn i fingret och värktabletter. Stackarn. Skar sig så illa att t.o.m en del av benet försvann. Hoppas att det blir bra fort. Stygnen får han ta av om 2 veckor tror jag, eller om han måste gå med det längre.

Dina har även börjat löpa...det är det som är det jobbigaste med att ha en tik. De håller ju på så himla länge oxå. Men sen dröjer det ju ett bra tag tills nästa gång.

Jaha, vad ska man hitta på idag då? Mitt hjärta sover ju fortfarande. Vill inte väcka han heller. Vill att han ska få sova ut så mycket det går. Själv vaknar man ju så himla tidigt av att man måste gå på toaletten. Vet inte hur ofta jag får springa å kissa, men det är massor av gånger, och de är ganska så jobbigt, för jag har så svårt att somna om sen.

Nä dags att försöka göra lite planer för dagen.

Inga kommentarer: