söndag 29 augusti 2010


Igår kväll var jag hem till Jessica eftersom hon har fyllt 30 år. Hon hade ett litet partaj och det var lite folk där. Mycket trevligt. Det blev singstar och att man satt å surra. Men jag som har en lite str mage som tar min energi var helt slut vid 21.40, så då gick jag hem. Ja jag vet....det var kanske lite väl tidigt, men säger kroppen emot och magen spänner så är det lika bra att gå hem och lägga sig.


Bilden är lite gammal, men återigen ett stort GRATTIS på 30 års dagen!





Idag vet jag inte riktigt vad man ska hitta på, jag hoppas att Anna hör av sig så vi kan ta en fika och prata lite idag. Det vore trevligt. Annars så ska man väl försöka få någonting gjort här hemma. Ska väl tvätta och dammsuga lite hade jag tänkt. Men det är ju så förbannat tråkigt. Ingen som vill komma hit och göra det åt mig?
Men det är väl lika bra att få bort den stora tvätthögen vi har, för jag vill börja tvätta alla barnkläder och göra i ordning i garderoben och byrån för den lilla. Igår så klickade jag även hem ett stort klädpaket från Tradera till lillan. Det såg ut att vara fina kläder och det var väl ca 30 plagg för ynka 150 kr. Så det var bra tycker jag.

Nä nu ska jag slänga iväg ett sms till Anna, men hon sover kanske än...

Inga kommentarer: