lördag 28 augusti 2010

75 dagar kvar

till BF. Det har gått fort tycker jag, men det är väl nu de 10 lååånga veckorna kommer. Men vi har mycket kvar att fixa än så det gör ingenting att det går lite sakta. Vi har inte ens börjat att inreda i barnkammaren än. Har inte ens fixat madrass till sängen. Men det hinner vi. Hoppas jag.
Jo, det är ingen som har ett snyggt skötbord till salu? Skulle vara skönt att kunna köpa ett här i närheten istället för att behöva åka till IKEA. Fast en resa dit skulle ju inte heller vara så dum.

Igår när jag kom hem från jobbet hade Kenneth fixat middag. Vi kollade på film och sen åt vi en massa gott. Riktigt fredags mys! Skönt med sådana kvällar!

Idag har vi inte gjort så mycket. Städat lite bara. Vet inte riktigt vad vi ska göra nu på eftermiddagen, men kvällens planer finns iaf!

Nä nu ska jag trycka i mig lite mer godis ;)

Inga kommentarer: