tisdag 29 december 2009

Nu är julen över och nyår väntar.

Julafton var mysig, hela familjen samlad hos mamma och pappa, även farmor och farfar var på plats. Det var en massa god mat och massa fina paket. Det jag fick var

* Presentkort på Carlings av Ella och lilla Tilda
* Presentkort på Make up store av Madde
* En tröja av Madde
* Parfym av Håkan
* Spikmatta av mamma och pappa
* Sminkväska med lite innehåll av mamma och pappa
* Resväska av mamma och pappa
* Linne av Jacob

Jag har säkert glömt något nu...men jag fick iaf en massa fint. Igår fick jag även ta Kenneths telefon då han köpt en ny. Så nu har jag faktiskt en Samsung telefon. Det ser kanske lite snyggare ut på skrivbordet på jobbet om det faktiskt ligger en Samsung telefon där än en SonyEricsson.

Ska bli skönt att jobba sista dagen för året imorgon. Skulle vara rätt skönt att alltid jobba 3 dagars veckor, och att få behålla lönen. Fast iof så har man ju typ en lön som motsvarar 3 dagars veckor på ett normalbetalt jobb.

Nä nu ska det bli en stunds tv tittande innan det blir sängen. Kanske man kan komma på någon nyårs plan medans man sover. Men har inte någon större lust till att festa på nyår.

Inga kommentarer: