söndag 13 december 2009

Ligger i soffan och funderar, förstår inte varför jag ska bli så orolig. Jag har ingenting att oroa mig för. Herre gud, inte första gången det är ett par som har tjaffsat lite. Det här klarar man väl av. Det vet jag ju. Men ändå så oroar jag mig. Jag måste bättra på mitt självförtroende lite.

Har haft så tråkigt idag. Saknar mitt hjärta. Hoppas att han kommer hit ikväll, vill ligga i hans famn och bara mysa. Kanske framför en bra film, eller bara ligga och ha det mysigt. Äta något gott och bara må bra.

Är lite hungrig, men när jag är själv så blir det lixom inte att jag äter, vet inte varför, bara det att jag glömmer bort att jag är hungrig. Hade ju vart gott med fläskfilé ikväll, men om hjärtat kommer hit så kanske han vill äta det med mig. Men det återstår att se.

Tänker på dig <3<3<3

Inga kommentarer: