tisdag 22 december 2009

Har egentligen inte så mycket att skriva...mer än att jag känner mig lite deppig och ledsen. Har egentligen ingen anledning till det, men det är väl så ibland. Det går nog över om en stund hoppas jag. Varför anta att jag är sur? Det är jag inte, men om man frågar vad det är så kan man ju få ett svar. Att bara säga att jag är sur gör min sur.

Imorgon kväll åker jag nog hem till mamma å pappa. Vet inte hur länge jag stannar...om jag ska åka tillbaka till Sveg på juldagen eller annandagen. Kanske lika bra att stanna ända till annandagen...Men det visar sig väl hur jag gör.

Idag har jag verkligen ingen lust med någonting. Tror jag ska äta lite, ta ett långt bad och sen gå å lägga mig i sängen och läsa. Men jag måste ju tvätta golven först. Missy är dålig och har spytt en hel del idag....Inte så jätte kul direkt, men det är väl för att hon är å nallar av hundmaten istället för att äta sin egen.

Inga kommentarer: