söndag 20 december 2009

Nu är det ganska så städat iaf. Bara golven som skall tvättas och lte mer i köket, sen är det klart. Jag å Kenneth har även slagit in julklappar och klätt julgranen. Tror att vi har svegs fulaste julgran...haha, nä då den blev så fin så. Tur att Kenneth hjälpt till, annars hade granen inte fastnat den förbannade julgransfoten....och inte hade jag fått dit belysningen heller.
Kanske lägger upp en bild imorgon (om jag hittar kameran).

Har precis tagit mig en lång varm dusch, det var underbart härligt. Nu vet jag inte vad kvällen mer kan erbjuda.....men lite sömn om inte allt för länge är ju inte helt fel. Kanske man klarar av att vara pigg imorgon bitti så hjärtat slipper vakna bredvid en varulv på morgonen. Det skulle nog uppskattas om jag var lite glad och trevlig på morgonkvisten när han väcker mig ;)

1 kommentar:

Unknown sa...

Mhm.. Som om du noen gang i historien har värt hyggelig mot meg på morgenen...
Du er jo faen meg så sur at en sitron ikke kommer i närheten..
Menmen.. Det er vel sånt vi med nötter dinglene mellom bena må leve med her i livet..