tisdag 10 september 2013

Skapligt less

Att det ska vara så svårt att få en praktikplats här i Sveg. Jag håller ju på att läsa till undersköterska, min praktik ska börja om två veckor och jag har ännu inte fått någon praktikplats. Det är ganska frustrerande!!

Jag har ringt överallt snart och det är ingen som kan ta emot elever! Vet inte vad jag ska göra och jag får ju inte speciellt bra hjälp eller råd av mina kontaktpersoner på Miroi heller.
Så är det någon utbildad sjuksköterska som kan tänkas vilja ta hand om mig under fyra veckor så får ni gärna hojta till!

De vill att man ska utbilda sig, men det är ingen som kan ta emot elever, så hur ska man göra? Jag blir så less och blir verkligen så omotiverad av att fortsätta studera när det är så här! Vill bara skrika ut min frustation!!

Inga kommentarer: