tisdag 21 september 2010

Imorgon är det dags för ett nytt besök hos barnmorskan. Det ska bli spännande att höra vad hon säger. Har ju ca 6,5 veckor kvar till BF, men jag tror inte att jag kommer att gå så länge, det känns inte så iaf. Magen har sjunkit en hel del och det trycker på, samt att det är tungt. Men det är det väl för alla som är höggravida skulle jag tro.
Se hur länge man orkar jobba, jag har ju vart hyfsat pigg, men sen jag var sjuk förra veckan så har jag vart så förbannat trött. När jag har vart på jobbet halva dagen är jag så trött att jag skulle kunna somna i mitt lilla bås. Hoppas på att det blir klart om vem som ska vara min ersättare ganska så snabbt så jag kan lära upp den personen och kunna slappna av lite. Så kanske jag kan gå ner i tid med gott samvete sen. Men jag ska ju iaf ta ut mina 3 veckors semester innan BF, så hur som helst så har jag ju bara ca 3-4 veckor kvar att jobba :)

Idag när jag kom hem hade karln fixat mat. Så gott. Tack snälla hjärtat! Sen var tvättkorgen helt tom oxå. Så det var riktigt kul att komma hem idag. Själv känner jag mig lite lat, jag gör inte allt för mycket hemma på kvällarna. Men helt ärligt så orkar jag inte. Ska vara glad att jag är uppe nu när klockan är över 21, för de tidigare kvällarna så har jag legat i sängen vid den här tiden, men jag lär snart lägga mig :)

Inga kommentarer: