fredag 17 september 2010

Försökte jobba igår, det gick fram till kl 15, men sen pallade jag inte längre och fick gå hem. Har även vart hemma idag. Hoppas jag är pigg till på måndag så jag kan jobba de sista veckorna jag har kvar.

Igår fick vi även hem skötbordet jag köpt. Det var jätte fint, och praktiskt. Tar man av skötbordsdelen sen så blir det en vanlig byrå. Så om jag orkar i helgen så ska jag tvätta upp lite barnkläder och lägga ner det i byrån så det är klart. Sen ska det även fixas iordning i barnrummet. ÄNTLIGEN! Så hoppas jag är så pass pigg att jag orkar det. Jag ska även fixa en lista med en massa saker jag behöver. Mamma åker till Ullared den 1/10 så hon har bett mig skriva en lista på vad jag behöver så ska jag skicka med pengar så hon kan köpa det. Det är ju så billigt där och jag hoppas att hon hittar det jag behöver. Måste ju ha täcke och kudde till spjälsängen, sängkläder och sen ska jag väl ha till vaggan oxå. Och till den måste jag även ha en madrass. Sen är det säkert tusen andra saker jag behöver också. Jo en skötväska. Det är ett måste!

Inga kommentarer: