torsdag 2 september 2010

Är det inte meningen att jag ska få sova inatt? Jag har sån halsbränna så jag vet inte vad. Vaknade vid 1 av att det brände som sjutton. Tror jag har tagit tre novalucol sen dess och det hjälper inte. Nä det ska vara pepcide duo. Så det ska jag inhandla imorgon!

Jo jag har föresten fått tag på det skötbord som jag vill ha! Så jag är nöjd. Det skulle kosta 1300 på Ikea, men en kollega hade exakt ett sånt som de skulle sälja för 600, så då slog jag till! Sparade in 700 där! Så det var hur bra som helst tycker jag. Det är ett sånt där skötbord man kan ta av överdelen på så blir det en byrå sen. Och det är ju bra att ha till senare oxå!

Nä nu ska jag ta å kika runt lite innan jag förhoppningsvis ska få sova snart.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sluta rök så försvinner halsbrännan/ R