onsdag 15 september 2010

Fortfarande hemma från jobbet. Inte kul med denna förkylning, och det kommer inte att bli särskillt kul i plånboken nästa månad heller. Men vad fan ska man göra. Bättre att stanna hemma tills man är helt frisk. Har åkt hem till mamma och pappa och vilar upp mig ordentligt. Här behöver man inte tänka så mycket och jag kan få varva ner och ta hand om mig själv. Tror nätan att jag ska ta mig ett bad i dag igen. Det är så skönt att få ligga där å slappa och bara ha en tidning eller bok att läsa. Det får nog bli så ikväll. Ett varmt härligt skumbad så alla muskler slappnar av. Sen måste man ju passa på när det finns ett badkar, hemma har jag ju bara dusch, saknar verkligen ett badkar. Synd at vårt badrum är så litet att det inte får plats...

Längtar så efter min lilla flicka i magen nu. Vill att de här lite dryga 7 veckorna jag har kvar till BF går fort. Vill hålla henne i min famn oc se vad det är för en liten filur som kommer att förgylla mitt och Kenneths liv. Vad hon har för personlighet och hur hon ser ut. Att man kan älska någon så mycket som inte ens finns hos en än. Det är en helt otrolig känsla.

Inga kommentarer: