onsdag 11 november 2009

Rosa moln och fjärilar!

Det har inte blivit så mycket skrivande på ett tag...och mycket har hänt. Jag har en så där härlig känsla i hela kroppen. Små fluffiga rosa moln som svävar omkring i mitt huvud och en massa fjärilar som flyger runt i magen! Och det är så härligt! Riktigt härligt!
Tycker faktiskt att jag förtjänar att ha den här känslan i kroppen efter en ganska så jobbig vår/sommar/höst. Att en människa kan få en att bli så här. För man kan ju inte direkt påstå att man blir så klar i huvudet av att vara så här. Det fick jag iaf erfara igår när jag hade problem med både tal, språk och att vara smart, men det är ju tur att man kan skratta åt det sen!

Men hur som helst så är det underbart härligt! Även jobbet känns bra! Det är mycket att göra, och då menar jag MYCKET, men det går faktiskt lätt. Allt känns så mycket bättre, så istället för att det är tråkigt att behöva gå till jobbet så längtar jag dit :) Även fast det fortfarande är otroligt svårt att släpa sig upp ur sängen på morgonen.

Nä nu ropar disken på mig...ska gå å se om jag orkar ta tag i den eller om den får vänta till imorgon.

Inga kommentarer: