lördag 21 november 2009

Hoppas på att mitt humör ska vara lite bättre idag än vad det var igår. Jag var irriterad och vrång hela dagen igår. Stackars K som var tvungen att stå ut med det hela dagen. Det ledde bara till en massa onödigt tjaffs. Men idag hoppas jag dagen ska bli relativt smärtfri.
Eller ja..så pass smärtfritt det går när man är halvt död i influensa. Tror faktiskt att jag satte världsrekord i antalet nysningar på en dag igår. Det var helt samslöst vad jag nös. Tur att det är rätt så skönt att nysa då :P

Idag så MÅSTE jag faktiskt städa. Ja jag vet, det säger jag OFTA och det händer ALDRIG, men jag MÅSTE verkligen. Mamma, pappa å Lillan kommer nog idag. Å lite städat måste jag ju ha då. Har ju försökt övertala mamma att ta med sig sina hemmagjorda köttfärsbiffar hit. De är ju bara sååå goda. Försökt övertala var väl kanske lite snällt...jag hotade nästan...lite elakt av mig...men la fram det så att om hon älskar mig så kommer hon hit med dem. Jaja...jag vet, det var elakt, men man får vara lite elak när man är sjuk...Eller får man det? Äh..jag vet inte.

Nä nu ska badrummet städas, snabeldraken köras, golven skall tvättas och jag ska sen in i duschen.

Inga kommentarer: