fredag 13 november 2009

Pub kväll!

Ikväll åker jag å Sandra till Hogdal på pub kväll! Kul att få med Sandra, hon som skäms så mycket för att vara medlem i Framtid Hogdal...haha...Nu blir hon nog lite sur, för hon vill INTE att någon ska veta det! Men som hämd för den hemska bilden hon la ut på mig på sin blogg så skriver jag det här ;)
Jag hoppas iaf att det kommer att bli kul, har hört att det var runt 70 anmälda, så jag hoppas ju på det! Å jag hoppas att musiken är bra, men det kan jag ju faktiskt lova att det blir! Sen har vi sn tur att vi blivit bjudna på middag hos mamma, och det kan man ju inte tacka nej till! Och även ett besök hos Jessica blir det, vilket var länge sedan!

Jag kan behöva träffa lite vänner nu, den här veckan har vart både helt underbar och jobbig. På det privata har det vart helt underbart! Jag svävar som på moln och tänker konstant på DIG!
Det jobbiga med denna vecka är jobbet! Jag har haft så mycket att göra att jag inte hunnit med alls, veckan har gått så fort. Men det har vart roligt. det har vart ALNA utbildning, alkohol, droger och missbruk. Riktigt intressant måste jag säga! Det där vill jag verkligen lära mig mer om! Sedan har det vart info möten under två dagar! Plus det vanliga jobbet. Kanske fel att säga att det vart jobbigt...mer stressigt, men kul! Hoppas att det rullar på nu, för allt känns toppen! Mår jag bra så går även jobbet bra!

Och jag mår verkligen bra. Jag går runt och ler mest hela tiden! Det känns härligt!

Nä nu ska jag ta å fixa mig innan Sandra kommer och hämtar mig!

Inga kommentarer: