tisdag 16 oktober 2012

Helgen har passerat och den tillbringades i Ramsjö. Vi har haft det lugnt och skönt och bara myst. Trots att jag hade en jävla huvudvärk så var det en underbar helg. Tuva fick en present iform av en bössa, hon blev så glad och har "jagat älg" och pangat som bara den. Kommer nog bli en liten skogsmulle av henne som tycker om att vara ute i naturen. Men det är bara bra det. Jaha...annars då? Jo vi har fått en ny soffa. Passade bra i vardagsrummet och den är betydligt skönare än den gamla, och mer praktisk då den är i skinn. Lättare att ha det när Tuva är liten, då är det bara att torka av den om hon råkar spilla något. Känner att jag inte har så vidare blogg lust nu för tiden, men tänkte väl att jag skall försöka få tilol en bra blogg tillslut, bara jag får en dator dit hem. har inte köpt någon ny sedan min gick sönder. Men borde kanske skaffa det snart....Vore ju lite bra att ha en. Nä nu ska jag ta å göra lite nytta...

Inga kommentarer: